KERTAS KERJA PERNIAGAAN

Selamat Datang ke Perkhidmatan Kertas Kerja Perniagaan @ Rancangan Perniagaan 

 
  
ANDA INGIN BERNIAGA ?
 
ANDA SUKAR MENDAPATKAN PINJAMAN BANK?
 
ANDA TIDAK TAHU MEMBUAT KERTAS KERJA?

ANDA BERCITA-CITA MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN ANDA?

Kini anda tidak perlu lagi risau memikirkan bagaimana untuk membuat Kertas Kerja @Rancangan Perniagaan.

Kerana kami hadir untuk membantu anda membuat KERTAS KERJA RANCANGAN PERNIAGAAN bagi membantu anda merancang dan mengurus perniagaan anda serta mendapatkan PINJAMAN BANK dan seterusnya memulakan PERNIAGAAN anda sendiri.

APA ITU RANCANGAN PERNIAGAAN (RP).

Rancangan Perniagaan adalah satu format kertas kerja yang diwajibkan oleh intitusi kewangan seperti bank kepada peminjam untuk pinjaman perniagaan.

Untuk mendapatkan Pinjaman dari mana-mana Institusi kewangan, anda perlu membuat satu kertas kerja yang benar-benar menceritakan perniagaan anda serta keperluan anda dalam memulakan perniagaan atau mengembangkan perniagaan anda.

Kertas Rancangan Perniagaan akan menunjukkan KEUNTUNGAN DAN KEMAMPUAN BAYAR BALIK PINJAMAN supaya pihak yang memberi pinjaman dapat memahami dan yakin dengan projek yang anda akan lakukan.

ANTARA KERTAS KERJA YANG KAMI SEDIAKAN
 

PENTERNAKAN, PERTANIAN DAN PERNIAGAAN .. 

 

 

Format dan Standard

Berikut adalah Format Rancangan Perniagaan yang kami sediakan  : -

1) Pengenalan
2) Latarbelakang perniagaan / syarikat
3) Rancangan pentadbiran (Tenaga Kerja)
4) Rancangan pemasaran (Strategi Produk)
5) Rancangan operasi (Jadual Perlaksanaan Projek)
6) Rancangan kewangan
7)Penutup

Semua kertas kerja ini adalah lengkap dengan aspek pengurusan, pemasaran dan kewangan termasuk Lembaran kerja bagi * Aliran Tunai, Unjuran Untung Rugi, Unjuran Kunci Kira-kira ( semuanya dalam bentuk Microsoft Excel ).
Anda hanya cuma perlu membuat sedikit pengubahsuaian dengan menukarkan segala butiran tersebut kepada nama Syarikat Anda supaya bersesuaian.

 

PELABURAN ANDA ..
 
 
RM 100.00  RM 90.00 ( HARGA PROMOSI 2014 )
TAWARAN INI SAH SEMENTARA SAHAJA.
 
 
 
 
SENARAI BANK YG MENERIMA KERTAS KERJA MENGIKUT FORMAT INI
 
 
. AGRO Bank
· SME Bank
. PUNB
. Bank Rakyat

. TEKUN Nasional

· dan lain-lain lagi

Kenapa Anda HARUS memilih KAMI?

. Harga kami amat berpatutan dan jauh

lebih MURAH dari yang lain.

. Tempoh penghantaran dalam masa yang cepat melalui email

. Kertas Kerja Projek dan Rancangan

Perniagaan kami adalah berdasarkan

FORMAT dan STANDARD terkini oleh bank-bank dan institusi pembiayaan di Malaysia

CARA PEMBAYARAN

1.) Untuk membuat pembayaran, anda perlu bank- in terus ke akaun MAYBANK

No. Account Maybank :- 164557043044 – Syarifah Anom Ibrahim

 
2.) Setelah selesai bank in, anda perlu menghantar SMS kepada saya mengatakan telah bank in dan memberi alamat email anda kepada saya.

3) Anda akan menerima kertas kerja tersebut melalui email tidak sampai 24 jam dari waktu bank in.

Sekian, Terima kasih.

Nama saya Encik Wady dari Klang Selangor.

Tuan/Puan hanya perlu menghubungi saya melalui telefon atau email seperti berikut.

e-mail: wadykl@gmail.com

HP: 012 6371987

 

42 Responses to “KERTAS KERJA PERNIAGAAN”

  1. dk salamah Says:

    Syarikat kami berminat hendak memulakan perniagaan menternak itik telor. Masalahnya kami tidak pandai membuat kertas kerja untuk dikemukakan kepada Jabatan Pertanian, Negara Brunei Darussalam. Diharap mendapat bantuan dalam menyediakan kertas kerja itu.

    Sekian wasalam.

  2. mykertaskerja Says:

    kertas kerja akan dihantar dlm masa 1 hari setelah wang diterima. utk 3 kertas kerja tersebut, sy menwarkan hanya rm300 shj drp rm450.

  3. ccyber5 Says:

    ok saya dah order satu ternakan talapia

  4. shah Says:

    saya menjalankan perniagaan kad prabayar ada ssm tapi tiada premis.. bermula di rumah sahaja.. mcm mana nak buat kertas kerja utk pinjaman bank?

  5. hasrul hamid Says:

    satu kertas kerja tanaman sawit dari mula teroka tanah hingga pegeluaran hasil kos untung rugi tq

  6. Saloma Aimman Says:

    Saya berminat untuk mengusahakan tanaman herba seperti misai kucing,kacip fatimah,tongkat ali dan lempoyang di kawasan seluas 6 ekar yang terletak di kawasan tanah berbukit yang subur. Saya nak buat pinjaman untuk penanaman herba tersebut. Bagaimana untuk membuat kertas kerjanya.

  7. rabiah Says:

    saya ditugaskan oleh boss saya untuk membuat kertas kerja bagi menjalankan penternakan ikan dalam sangkar ditasik kenyir( ikan talapia,patin )yang dah besar,bukan anak ikan.boss mahu lakaran kolam berjumlah 4 biji beserta dengan sebuah restoren terus kesangkar ikan,utk pengetahuan tuandisitu sudah ada wakaf kecil menuju ke tasik.jadi bolehkah pihak tuan membuat kertas kerja itu pada saya.tk

    • mykertaskerja Says:

      Ok…saya akan bagi anda template kertas kerja khusus utk ternakan ikan sangkar yang dah siap berserta illustrasi. Jika setuju, SMS saya. tq

  8. fish maker Says:

    saya nak kertas kerja projek ternakan ikan kerapu dalam sangkar

  9. mohd hanafiah ismail Says:

    saya berminat kertas kerja pakage B
    sila call saya hanafiah 012-9572294

  10. faizal Says:

    saya nak memulakan perniagaan ternakan ikan air tawar di dlm sangkar di sg perak,seperti patin & jelawat,saya telah menemui pegawai perikanan,dia mncdngkn agar saya menyediakn kertas kerja,beserta jenis sangkar,bolehkh en.wady menolong?

  11. Rahisham Abdul Rahim Says:

    saya bercadang untuk membuka ladang ternakan sayur-sayuran di tanah kepunyaan keluarga di kota tinggi. Memandangkan tanah nyer berdekatan dengan sungai johor, kami juga bercadang untuk menjalankan ternakan ikan sangkar air tawar – Mohon bantuan kertas kerja pihak tuan untuk membuat pinjaman modal dengan pihak AGRO Bank

  12. Aieyra Says:

    Mohon beri satu template kertas kerja utk tanaman sawit dari mula meneroka tanah hingga pengeluaran hasil..terima kasih

  13. Hanim Yusof Says:

    Saya perlukan satu kertas kerja tanaman sawit dari mula teroka tanah hingga pegeluaran hasil kos untung rugi termasuk sewaan/pajakan tanah. tq

  14. Jannah Beauty Makeoverul Says:

    saya ingin memulakan perniagaan butik pengantin.Buat masa sekarang,saya hanya membuat freelance makeup tetapi untuk pengantin yang memakai hijab sahaja disebabkan kewangan tidak mencukupi untuk membeli set rambut.bolehkah pihak tuan/puan membuat kertas kerja untuk saya?tetapi bolehkah jika saya hanya buka perniagaan di rumah sahaja?

  15. Jamm Says:

    sya mhu mntrnak itik pedaging dn penelur… tlg sya mmbuat RP tuk prniagaan ini…Trima kc…

  16. ikan keli Says:

    saya ada kolam ternakan ikan keli kecil-kecilan..nak buat pinjaman agro bank untuk besarkan perniagaan..boleh buat kertas kerja tak?? anggaran pinjaman sebanyak 38ribu..

  17. azura aida Says:

    saya memerlukan kertas kerja utk perniagaan kedai buku yg sedia ada. cume kedai buku tersebut tidak mendapat sambutan yg menggalakan. boleh ke pihak puan menydiakan kertas kerja beserta pelan pemasaran yg efektif serta terperinci utk kedai buku ini termasuk membuka booth, jualan online dan iklan melalui akhbar. beserta jadual perlaksaan nya sekali.

  18. ierauzaira Says:

    saya perlukan kertas cadangan untuk perniagaan cuci kereta manual yang lengkap…package b…please bantu saya

  19. ierauzaira Says:

    kertas kerja yang saya perlukan mesti ada perkara2 berikut:

    1. contoh tapak cadangan utk premis cuci kereta
    2. modal yg diperlukan dan hitungan yang terperinci
    3. bayaran2 bulanan termasuk gaji pekerja, bil elektrik, dan air, sewaan n dll.
    4. angaran kereta dicuci sehari dan pendapatan sehari, sebulan, setahun.
    5. apakah risiko2 yang terbabit dan kesan pada pendapatan
    6. keuntungan sebulan setelah tolak pembayaran dan risiko2.
    7.kajian pasaran mengenai lokasi jln dan berhampiran dgan kwsan2 apa.
    8 business model utk business cuci kereta .

    jika ada, please email pada sy yg terperinci….iera_scoot1436@yahoo.com

  20. nik Says:

    saya perlukan kertas kerja ternakan ikan dlm sangkar dan nursery orkid boleh tuan buat utk saya

  21. thiyagha Says:

    Saya perlukan kertas kerja mengenai penanaman rumput napier…boleh tuan sedaikan?

  22. Norafiza Says:

    saya perlukan kertas kerja untuk buka perniagaan perkhidmatan “consultant interior design”

  23. nabilah (kajang) Says:

    saya ingin memulakan perniagaan car wash dan memerlukan kertas cadangan untuk perniagaan yang lengkap…tapak ,modal,gaji pekerje…

    berminat dng package b..jika ada sila email – nabilah89_cancer@yahoo.com

  24. anuar Says:

    syarikt saya memerlukan kertas kerja bgi membuka tempat pembelian dan jualan sawit. di harap dapat membantu.TQ.

  25. zhafribahari Says:

    salam tuan,,saye zhafri dari Gombak..saya berminat nak buat ternakan ayam pedaging secara kontrak dengan syarikat Charoen Pokphand..tolong buat kertas kerja yang lengkap selengkap-lengkapnya dari mula projek sampai abis projek dan rancangan kewangan sekali ok..untuk saya mohon pinjaman dengan mana2 institusi pembiayaan..saye nak kertas kerja pakej B..tolong buat segera ye,,kalau da siap nanti,hubungi saye,di 014- 8090 933 dan saye akan bank in pembayaran segera.dan,,sila email pada sye muhamadzhafribinbahari@yahoo.com..TQ

  26. anam rajim Says:

    saya perlukan kertas kerja ternakan ikan dlm sangkar, boleh tuan buat utk saya?

  27. liza Says:

    salam saya nak buat kertas kerja untuk car wash automatic area kuantan..

  28. Raymond Skading Says:

    Dah receive kertas kerja ternakan ayam tu dalam 24jam, ianya lengkap dan sungguh professional. Terima kasih encik Wady.

    siapa2 ingin untuk memulakan business, this is the best place to get your proposal. RECOMMENDED

  29. Rahisham Rahim Says:

    Mohon beri satu template kertas kerja utk :-
    1. tanaman sawit dari mula meneroka tanah hingga pengeluaran hasil
    2. ladang kambing.
    Sekian.terima kasih

  30. emma Says:

    Salam…sy ingin mengetahui kertas kerja bagi perniagaan rakan saya.beliau menjlnkn perniagaa. Mknan ringan..jus dan keropok..boleh bantu saya…ape yang perlu ade dalam sebuah kertas kerja..tQ

  31. md nor Says:

    sy perlukan kertas kerja penanaman rumput napier…ade x?

  32. Loren Loo Says:

    Saya bercadang utk menubuhkan satu syarikat sdn.bhd. dlm prniagaan pembuatan acuan plastik..,(molding) bolehkah tuan tunjuk bagaimana cara utk mbuat kertas kerja..tq

  33. Aliran Tunai Ikan Keli Says:

    […] Kertas kerja perniagaan | kertas kerja perniagaan […]

  34. KHAIRUNIZAM BIN MOHD RAIS Says:

    Asalam tuan….sya hendak membuat pinjaman di Tekun .
    Pinjaman utk meluaskan cyber cafe yg sedia ada sekarang ni.
    Saya nak buat kertas kerja untuk pinjaman ni..

  35. nadia Says:

    Saya nk wt penternakan arnab sya tk pandai buat kertas kerja mcam ya???

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

